X Ваш кошик порожній Для більш швидкого оформлення замовлення увійдіть в особистий кабінет.
Чи відрізняються ціни та асортимент в інтернет-магазині SYMBOL від цін оффлайн в магазинах мережі?

Ні. Ціни та асортимент інтернет-магазину і оффлайн-магазинів SYMBOL ідентичні. Виняток – наявність спеціальних акцій та дисконтна програма для зареєстрованих користувачів сайту.

Які способи доставки є в інтернет-магазині SYMBOL?

Доставка замовлень нашого інтернет-магазину здійснюється декількома способами:

  • на обране вами відділення «Нова Пошта»;
  • кур'єром компанії «Нова Пошта» за вказаною адресою. Такий спосіб доставки можливий за умови оплати замовлення на сайті або якщо вартість замовлення не перевищує 50 000 грн. Примірка товарів при такому способі доставки можлива тільки за домовленістю з кур'єром. Інтернет-магазин, на жаль, не може вплинути на можливість примірки;
  • самовивіз з магазину. Ви можете забрати замовлення самостійно у магазині мережі SYMBOL, якщо потрібний товар є в наявності. Якщо обраний бренд у магазині не представлений, відправка товару здійснюється іншими способами.
Яка вартість та терміни доставки?

Відділення «Нова Пошта»

Безкоштовно
Термін доставки до 5 днів з моменту оформлення замовлення


Кур'єр «Нова Пошта»

Безкоштовно
Термін доставки до 5 днів з моменту оформлення замовлення


Самовивіз із магазину

Безкоштовно
Термін доставки до 5 днів з моменту оформлення замовлення


Як я можу оплатити товар?

Ви можете оплатити товар одним із декількох способів:

  • Післяплатою у відділенні «Нова пошта»;
  • Банківською карткою на сайті;
  • Готівкою в оффлайн-магазині (у разі самовивозу);
  • Банківським переказом (рахунок для юридичних осіб).
Чи можу я зарезервувати товар в оффлайн-магазині?

Ви можете оформити замовлення в інтернет-магазині, а після забрати його в одному з оффлайн-магазинів мережі SYMBOL.

На який термін я можу зарезервувати товар при його замовленні в інтернет-магазині?

У вас є 3 дні на прийняття рішення про покупку. Після закінчення цього терміну ми будемо змушені скасувати ваше замовлення.

Яку кількість товарів я можу замовити?

В одне замовлення ви можете додати не більше 5 одиниць товарів.

Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Витрати, що стосуються відправки товару при його поверненні, ми беремо на себе. Надсилаючи посилку, виберіть «Оплата одержувачем».

Який гарантійний термін товарів?

Термін гарантії на товар залежить від його категорії, і складає від 30 до 60 днів. Інформацію про конкретний товар ви можете дізнатися у менеджера інтернет-магазину.

Чи можу я придбати подарунковий сертифікат?

Так, ви можете придбати сертифікати в оффлайн магазині. Зверніть увагу, що скористатися ними можна тільки за умов купівлі товару в одному з оффлайн-магазинів мережі SYMBOL. На замовлення в інтернет-магазині дія сертифіката не поширюється.

Що робити якщо товар не підійшов?

Ви можете розпакувати та оглянути товар в момент отримання замовлення. Якщо з яких-небудь причин товар вам не підходить, ви можете не оплачувати замовлення та доставку, а передати його посилкою за допомогою сервісу «Нова Пошта». Якщо ви вирішили повернути товар вже після його отримання та оплати, ознайомтеся детальніше з умовами обміну та повернення.

Чи можу я повернути / обміняти товар, який мені не підійшов?

Ви можете обміняти або повернути товар, який вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, етикетки, ярлики) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки та оплати (товарна накладна), крім товару, який не підлягає обміну і поверненню.
Зверніть увагу: під час дії деяких акцій та спеціальних пропозицій, можливе повернення тільки усіх товарів замовлення.

Як я можу повернути товар, який не підійшов?

У мережі магазинів SYMBOL передбачено кілька варіантів процедури повернення товару. Ви можете ознайомитися з кожним з них детальніше в розділі «Обмін та повернення».

Які документи потрібні для здійснення повернення?

Щоб повернути товар, вам потрібна товарна накладна та заповнена заява про повернення.
Після відправлення посилки повідомте менеджеру магазину номер товарно-транспортної накладної. Так ми зможемо відстежити та своєчасно отримати посилку, що прискорить процедуру повернення коштів.

Як я отримаю грошові кошти за повернутий товар?

Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, повернення грошових коштів можливе:

- якщо ви оплатили замовлення післяплатою у відділенні «Нова пошта», гроші повернуться на надану вами картку будь-якого українського банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару. Для повернення необхідно надати повні реквізити картки (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, розрахунковий рахунок банку). Цю інформацію ви можете отримати в банку, клієнтом якого ви є. Повний перелік необхідних реквізитів вам надасть менеджер інтернет-магазину;

- якщо ви оплатили замовлення банківською карткою на сайті, грошові кошти будуть автоматично повернені на ту картку, якою здійснювалась оплата товару, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;

- якщо ви оплатили товар готівкою в оффлайн-магазині, повернення грошових коштів можливе як готівкою, так і на вашу банківську картку після надання всіх необхідних реквізитів (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, розрахунковий рахунок банку). Цю інформацію ви можете отримати в банку, клієнтом якого ви є. Повний перелік необхідних реквізитів вам надасть менеджер інтернет-магазину.

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Згідно із законодавством України обміну та поверненню не підлягають:
- натільна білизна та купальні костюми;
- панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки, гольфи, панчохи);
- рукавички;
- парфумерія;
- аксесуари.

Чи можу я отримати додаткову знижку на товар? Чи є у вас товари зі знижкою?

Знижки на асортимент інтернет-магазину SYMBOL можливі в періоди розпродажу. Товари, на які поширюється дія знижки, ви можете знайти на сайті в розділі SALE.

Чи можу я оформити доставку замовлення в іншу країну?

На даний момент ми здійснюємо доставку замовлень тільки по території України.

Чому ціни на товари такі високі?

У нашому інтернет-магазині представлені тільки світові бренди й оригінальні товари високої якості, що зумовлює відповідну вартість.

Чи можу я оплатити замовлення будь-якої валютою, крім гривні?

Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті.

Який графік роботи інтернет-магазину?

Ви можете зробити замовлення в інтернет-магазині SYMBOL в будь-який зручний для себе час і день тижня. Менеджери інтернет-магазину працюють: пн-пт: 09:00-21:00, сб: 10:00-19:00, нд: 10:00-18:00.

Як застосувати промокод?

Промокод можна застосувати у відповідному полі в розділі «Оплата». Детальна інструкція знаходиться за посиланням.